9 КЛАС. ГЕОГРАФІЯ


04.10.2021. 
Сучасне світове господарство та особливості його розвитку. Практична робота № 2. Позначення на контурній карті країн «Великої двадцятки» (G-20) і визначення їх місця у сучасній типізації країн за рівнем економічного розвитку.


Опрацюйте матеріал уроку (параграф 7-8):


Виконайте тренувальні вправи перед виконанням практичної роботи:



Виконайте завдання практичної роботи за зошитом для практичних робіт або за матеріалом підручника ст.32 та прикріпіть зображення до зоповненої гугл-форми:













27.09.2021
Світове господарство (світова економіка). Поняття «спеціалізація території», «міжнародний поділ праці».

 Посилання на онлайн-урок:


Виконайте завдання тесту до теми:
Домашнє завдання: Опрацюйте 5 параграф, виконайте завдання №1 з розділу "Прцюємо з картою" ст.28







28.12 - 29.12

Зустрічаємося на онлайн-уроці за посиланням:
https://meet.google.com/kdp-eueo-tzs

Виконайте практичну роботу №5: (ст. 122):

Виконайте завдання тесту:










13.05-15.05
ПОВТОРЕННЯ
1)Перегляньте відео, щоб нагадати вивчені теми, що стосуються "Первинного сектору економіки"








2) Виконайте тренувальні вправи, щоб перевірити закріплені знання з теми (без оцінювання). Коли перейдете за посиланням, то натисніть "почати тест":






08.05
ПІДСУМКОВИЙ УРОК.
Виконайте завдання контрольного підсумкового тесту:





06.05
УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК З РОЗДІЛУ "ТРЕТИННИЙ СЕКТОР ГОСПОДАРСТВА" ТА "ГЛОБАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЛЮДСТВА"
Вже зовсім скоро підсумкове тестування. Давайте ми з вами сьогодні потренуємося і перевіримо чи готові ви до нього.
1) Виконайте вправи: 
29.04
СТАЛИЙ РОЗВИТОК - СТРАТЕГІЯ ЛЮДСТВА 
1) Опрацюйте 49 параграф підручника. Зверніть увагу на поняття "сталий розвиток". Перегляньте відеота опрацюйте схеми:




2) Дайте усно відповідь на запитання параграфа.

3) Виконайте завдання тесту за параграфом: 


4) Якщо бажаєте отримати високий бал, то додатково виконайте завдання "Проект міста майбутнього" ст. 278.



24.04
ВЗАЄМОЗВ"ЯЗОК ГЛОБАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ ЛЮДСТВА
1) Опрацюйте параграф 48 підручника.
2) Виконайте дослідження "Прояв глобальних проблем у своєму регіоні" (ст. 274)
Для виконання дослідження можете скористатись даними "Екологічного паспорту Кіровоградської області" (СКАЧАТЬ)




22.04
ПОНЯТТЯ ПРО ГЛОБАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЛЮДСТВА, ПРИЧИНИ ЇХ ВИНИКНЕННЯ
1) Опрацюйте параграф 47 підручника.
2) Усно дайте відповіді на питання параграфа

17.04
АУТСОРСИНГ, ЙОГО ПЕРЕВАГИ. ІТ-АУТСОРСИНГ
1) Опрацюйте параграф 45-46 підручника. Зверніть особливу увагу на стан ІТ-аутсорсингу в Україні.

2) Опрацюйте малюнки, схеми параграфа, якщо є потреба, то виконайте їх в зошиті.
3) Випишіть назви компаній та країну найбільших виробників програмового забезпечення. Зробіть міні-словник із визначеннями (аутсорсинг, ІТ-аутсорсинг, фріланс, фрілансер) - фото конспекту чекаю в особистих повідомленнях.




15.04
ФІНАНСОВІ ПОСЛУГИ. СВІТОВІ ЦЕНТРИ БАНКІВСЬКО-ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. КРАЇНИ-ОФШОРИ
1) Опрацюйте параграф 45 підручника.
2) Опрацюйте малюнки, схеми параграфа, якщо є потреба, то виконайте їх в зошиті
3) Виконайте завдання тесту:  Фінансові послуги 




10.04
ПРАКТИКУМ: ДИСКУСІЯ "РЕФОРМА ОСВІТИ ТА МЕДЕЦИНИ В УКРАЇНІ"

Добрий день, діти! Сьогодні час поговорити нам з вами про дорослі та серйозні речі і карантин не може стати для нас проблемою. Обдумайте добре ваше ставлення щодо теми дискусії та напишіть свою думку для обговорення у групі "9 клас. Географія" в соцмережі Інстаграм. Читаємо думки один одного та починаємо обговорння!

08.04

ОХОРОНА ЗДОРОВ"Я. НАЙВІДОМІШІ ЦЕНТРИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я В УКРАЇНІ І СВІТІ

1) Опрацюйте параграф 44 підручника (ст.249-250).

Ознаймтеся:

10 країн з найкращою системою охорони здоров'я в світі
Україна в останні роки намагається реформувати свою систему охорони здоров’я, однак поки що особливих поліпшень не видно. Нашій країні є з кого брати приклад: деякі держави пропонують настільки високий рівень медицини, що там хворіти зовсім не страшно.
1. Франція
У цій європейській країні базовий рівень загального обов’язкового медичного страхування забезпечує надійна система страхових фондів. Як правило, вони прив’язані до місця роботи, тому французькі працівники точно знають, що в разі необхідності отримають якісну медичну допомогу.
2. Італія
Одна з головних особливостей італійської медицини полягає у відсутності жорсткої централізації. Уряд країни лише визначає цілі, на які будуть витрачатися бюджетні кошти, стежить за загальними показниками здоров’я громадян, а також веде переговори з медиками щодо укладення трудових контрактів.
3. Андорра
Карликова країна з населенням 77 тис. осіб теж може похвалитися однією з кращих систем охорони здоров’я у світі. Ця сфера перебуває під контролем держави, яка намагається задовольнити всі потреби громадян.
4. Мальта
Ще одна маленька країна зайняла місце у верхній частині списку. Мальта з населенням 437 тис. осіб славиться не тільки своєю привабливістю для туристів, але і якісною медициною.
5. Сінгапур
За даними ВООЗ, система охорони здоров’я Сінгапуру визнана найкращою в Азії. Справедливо, що вона увійшла до глобального списку топ-10. У країні працюють як державні, так і приватні медичні установи.
Протягом останніх років Міністерство охорони здоров’я Сінгапуру стежить за тим, щоб усі жителі країни отримували доступ до якісних медичних послуг. Система охорони здоров’я Сінгапуру весь час поліпшується, а багато країн сприймають її як зразкову.
6. Велика Британія
Після завершення Другої світової війни в країні була створена Національна служба охорони здоров’я, яка і сьогодні забезпечує британцям медичне обслуговування. Держава платить за надані медичні послуги та фінансує систему охорони здоров’я за рахунок податкових надходжень.
Громадяни не платять за медичну допомогу, крім незначної пайової участі в оплаті ліків, які відпускаються за рецептом, послуг стоматолога і окуліста.
7. Сан-Марино
Як і Мальта, ця карликова держава з населенням 33,2 тис. осіб за рахунок маленької території спрощує державі контроль над сферою охорони здоров’я. Владі достатньо легко забезпечити громадян соціальним і медичним обслуговуванням.
Зрозуміло, у крихітній країні легко організувати масову перевірку на захворювання або вакцинацію. Кожен житель Сан-Марино може безкоштовно скористатися базовими медичними послугами. Але за бажання будь-яка людина може купити приватну медичну страховку, яка гарантує ще більш якісне лікування.
8. Австрія
Цю країну ставлять у приклад, коли мова йде про якість загальної охорони здоров’я незалежно від соціального статусу людини. Всі жителі Австрії мають право на безоплатне надання базових медичних послуг на високому рівні. Більше того, тут безоплатною медичною допомогою можуть скористатися навіть жителі інших країн і туристи.
9. Японія
У країні працює система загального обов’язкового медичного страхування, яка, як правило, пов’язана з місцем роботи. В її межах функціонують приблизно 2 тис. приватних і близько 3 тис. державних страхових установ.
10. Швейцарія
Швейцарська система охорони здоров’я відрізняється тим, що поєднує загальне обов’язкове медичне страхування та ринковий підхід до надання медичних послуг. Про ефективність цієї системи свідчить хоча б той факт, що Швейцарія вважається
3) Дайте усно відповідь на запитання параграфа.






03.04
РОЛЬ НАУКИ І ОСВІТИ В СУСПІЛЬСТВІ. ТЕХНОПОЛІСИ
1) Опрацюйте параграф 44  підручника (ст. 242-249). 
2) Опрацюйте малюнки схеми, якщо є потреба, то виконайте  в зошиті

01.04
ПІДСУМКОВИЙ УРОК З ТЕМ "ТРАНСПОРТ", "ТОРГІВЛЯ", "ТУРИЗМ"
Добрий день, діти! Перейдіть за посиланням та виконайте завдання контрольного тесту!

27.03
ТУРИЗМ В УКРАЇНІ

1) Опрацюйте матеріал:

Туризм сьогодні вважається одним із перспективних напрямків соціально-економічного розвитку країни, регіонів, міст. Адже туристичне господарство генерує 11 % валового продукту в світі, а туристична індустрія – 4,2 %.

В нашій країні існують всі передумови для розвитку туризму: історичні, географічні, природні, економічні, соціально-демографічні. Відповідно, причинами нестабільності є ряд проблем, які сповільнюють розвиток туризму в Україні та гальмують розвиток туристичної індустрії.

Насамперед, у засобах масової інформації населення активно проводиться реклама міжнародного туризму і майже відсутня реклама внутрішнього туризму, за виключенням загальновідомих зон туризму та рекреації (Криму і Карпат).

По-друге, відсутні кошти на реконструкцію пам’яток історії та архітектурного мистецтва, а залучення інвестицій гальмується через неврегульовану нормативно-законодавчу базу країни. Як відомо, значна кількість населених пунктів України – Хотин, Межиріччі, Ізяслав та інші, мають пам’ятки архітектури ХVІІ- ХVIII століття, для відновлення яких необхідні значні капіталовкладення.

По-третє, в Україні не розвинений сектор туристичної індустрії. У жодному місті України не роздаються безкоштовні буклети-путівники історико-культурних пам’яток міста. Крім того, не у всіх містах наявні такі путівники, що обумовлено вузьким тлумаченням туризму та малою обізнаністю про різноманіття туристичних послуг.

По-четверте, різноманіттям туристичних послуг, можуть похвалитися переважно міста-мільйонери, міста загальновизнаних зон рекреації та туризму (Крим, Карпати), деякі історичні та культурні центри. В той час коли, в більшості міст України можна розвивати промисловий, оздоровчий та інші види туризму. Але для цього ж знову потрібні інвестиції для створення бізнес-центрів, рекреаційних зон відпочинку, які поєднували в собі пасивні та активні види відпочинку.

Наявні проблеми гальмують розвиток туризму та туристичної індустрії в Україні. Вирішення розглянутих проблем вплине, як на покращення економічного, так і соціального розвитку країни.

2) Відвідайте посилання. На цих сайтах ви дізнаєтесь про найцікавіші об"єкти України, а також зможете здійснити віртуальні подорожі до туристичних місць!

Навколосвітня подорож Україною, або 16 місць, які неодмінно варто відвідати

Топ-10 найкращих віртуальних екскурсій в Україні

Музеї онлайн

3) Уявіть, що ви туристичний агент. Розробіть туристичний буклет, проспект, листівку свого населеного пункту, району, області! 
Для роботи можете скористатися блогом: "НЕВІДОМИЙ ТАШЛИК"
Готову роботу відправте в електронному виді або фото зробленої роботи в особисті повідомлення.


25.03
Основні туристичні регіони світу. Об’єкти Світової спадщини ЮНЕСКО в Україні та світі.
1) Опрацюйте параграф 42-43 підручника. 
2) Опрацюйте схему та виконайте її в зошиті
3) Проаналізуйте карту та запишіть основні туристичні регіони світу.
4) Проаналізуйте таблиці: Чи впливає кількість об'єктів спадщини ЮНЕСКО на відвідування країни туристами?















3)Перегляньте відео про об’єкти Світової спадщини ЮНЕСКО в Україні.
 




20.03

Туризм та його види. Чинники розвитку туризму в регіоні, країні. 

1) Опрацюйте параграф 42 підручника. 
2) Зробіть схему "Види туризму"
3) Дайте усно відповідь на запитання параграфа.




18.03
Світовий ринок товарів і послуг та його напрямки. Світова організація торгівлі (СОТ), Європейський Союз, НАФТА, АСЕАН.

1) Опрацюйте параграф 41 підручника. Зробіть короткий опорний конспект.
2) Розгляньте уважно карту! Запишіть в зошит найбільші міжнародні економічні організації.
3) Дайте усно відповідь на запитання параграфа.
4)Якщо ви вже опрацювали, то переходьте до виконання тесту. Після його завершення з'явиться сторінка, де буде вказано загальний результат та ваша оцінка! Зробіть скріншот цієї сторінки так, щоб видно було оцінку та відправте мені в особистих повідомленнях!




13.03
Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Показники зовнішньої торгівлі. Торгівля в Україні.
1) Ви завершили вивчення теми транспорт.
Якщо у вас є така потреба,то пропоную переглянути відео до теми за посиланням: Відеоуроки до теми "ТРАНСПОРТ"
Повторили або ви все добре знаєте? Переходьте до виконання тесту

ТЕСТУВАННЯ "ТРАНСПОРТ"

2) Опрацюйте параграф 40 підручника. Зробіть короткий опорний конспект.
3) Усно виконайте завдання "Шукаю в інтернеті" та "Генерую ідеї" на ст.228. Вашу думку щодо цих питань обговоримо у групі "9клас. Географія"

Немає коментарів:

Дописати коментар