5 КЛАС. ПРИРОДОЗНАВСТВО

Якщо є питання, потрібна консультація - звертайтеся індивідуально зручним для вас способом!

30.09.2021р.
Атоми і хімічні елементи. Молекули. Рух молекул. Дифузія.


Активне посилання на онлайн-урок:




Завдання:

•Опрацювати § 6
•Виконати завдання після параграфів с. 31




27.09.2021р.
Речовини. Фізичні властивості речовин. Властивості твердих тіл, рідин і газів.

Активне посилання на онлайн-урок:



Для узагальнення та перевірки отриманих знань виконайте завдання тесту за темою: 
(або зайдіть на сайт "На урок" розділ тести та уведи код: 8765807)
Завдання:
- Опрацювати § 7;
- Заповнити табличку

























28.12 Внутрішня будова Землі

Онлайн-урок відбудеться на платформі Google MEET за посиланням:

https://meet.google.com/kdp-eueo-tzs

Читати параграф 23.
На закріплення виконайте вправу
Після її виконання виконайте завдання тесту 
    

















13.05
ПІДСУМКОВИЙ УРОК.
Виконайте завдання контрольного підсумкового тесту:

07.05
ЗАПОВІДНИКИ, ЗАКАЗНИКИ, НАЦІОНАЛЬНІ ПАРКИ
1) Прочитайте  48 параграф підручника .
2) Перегляньте відеопрезентації за темою:


ТОП-5 

3) Виконайте завдання тесту: 

06.05
ОХОРОНА ПРИРОДИ. ЧЕРВОНА КНИГА УКРАЇНИ.
1) Прочитайте  47 параграф підручника .
2) Перегляньте відеоурок за темою:

3) Виконайте завдання тесту: "ЧЕРВОНА КНИГА"
4) За бажанням, щоб остаточно закріпити знання з теми - виконайте вправу! За письмове виконання можна отримати додаткову гарну оцінку! 






30.04
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ "СМІТИТИ НЕ МОЖНА ПЕРЕРОБЛЯТИ"

Минулого уроки ви дізналися про екологічні проблеми та дізналися, що однією з найнебезпечніших є накопичення сміття, а також надмірне використання багатств природи.

Ваша задача зробити нові речі не з нових матеріалів, а вже використаних, тобто із сміття. 

Завдання проекту є на 216 сторінці підручника. 

Зробіть якусь нову річ із сміття, сфотографуйте та відправте мені фото! Бажаю удачі! Давайте будемо берегти нашу природу разом!




29.04
ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ТА ЇХ РОЗВ"ЯЗАННЯ
1) Прочитайте  46 параграф підручника 

2) Завдання №5 ст.206 виконать письмово, проілюструвати (коротко та лаконічно)
3) Виконайте вправу для закріплення





23.04
ЗМІНИ В ПРИРОДІ, ЩО ВИНИКАЮТЬ ВНАСЛІДОК ПРИРОДНИХ ЧИННИКІВ І ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ
1) Прочитайте  45 параграф підручника (ст. 200-201)
2) Завдання №4 ст.201 виконать письмово.
3) Виконайте завдання КВЕСТУ "ЗЕМЛЯ НАШ СПІЛЬНИЙ ДІМ"




22.04
ЛЮДИНА - ЧАСТИНА ПРИРОДИ
1) Прочитайте  45 параграф підручника (ст. 198-199)


2) Дайте усно відповідь на запитання параграфа (ст. 201).

16.04
ПІДСУМКОВИЙ УРОК З ТЕМИ "ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ ЯК СЕРЕДОВИЩЕ ЖИТТЯ ОРГАНІЗМІВ"
Виконайте контрольний тест з теми за посиланням:



15.04
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ "ВИРОЩУВАННЯ НАЙВИЩОЇ БОБОВОЇ РОСЛИНИ"
Завдання проекту можна знайти на ст. 193 підручника. 
Через два тижні поміряємо чия ж рослина виросла найвищою! Бажаю удачі!!!



Автор презентації Лавренчук С.Г.
09.04
УГРУПУВАННЯ ОРГАНІЗМІВ. ЕКОСИСТЕМИ.
1) Прочитайте  44 параграф підручника.
2) Дайте усно відповідь на запитання параграфа (ст. 193)



08.04

ВПЛИВ НА ОРГАНІЗМИ ЧИННИКІВ ЖИВОЇ  ПРИРОДИ. ВЗАЄМОЗВ"ЯЗКИ МІЖ ОРГАНІМАМИ. СПІВІСНУВАННЯ ОРГАНІЗМІВ.
1) Опрацюйте 43 параграф підручника.
2) Дайте усно відповідь на запитання параграфа (ст. 188)
3) Письмово виконайте завдання №5 на ст.188





02.04
ҐРУНТОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ  ЖИТТЯ
1) Опрацюйте 42 параграф підручника.
2) Перегляньте відеоурок, що допоможе вам краще зрозуміти тему: 


3) Дайте усно відповідь на запитання параграфа 184ст.
4) Виконайте тест за посиланням:



01.04
ВОДНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЖИТТЯ
1) Опрацюйте 41параграф підручника.
2) Перегляньте відеоурок, що допоможе вам краще зрозуміти тему: 

3) Дайте усно відповідь на запитання параграфа (ст. 180)
4) Письмово виконайте завдання №5 на ст.180




26.03
РІЗНОМАНІТНІСТЬ СЕРЕДОВИЩ ЖИТТЯ. НАЗЕМНО-ПОВІТРЯНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЖИТТЯ ОРГАНІЗМІВ

1) Опрацюйте 40 параграф підручника.
2) Перегляньте відео, що допоможуть вам краще зрозуміти тему: 

3) Дайте усно відповідь на запитання параграфа (ст. 176)



25.03
ПРИСТОВУВАННЯ ОРГАНІЗМІВ ДО ПЕРІОДИЧНИХ ЗМІН УМОВ СЕРЕДОВИЩА
1) Опрацюйте 39 параграф підручника.
2) Прочитайте уважно сторіночку "Будьте захисниками природи" ст. 171. Зараз птахи повертаються з теплих країв і їм потрібна наша допомога!
3) Зробіть у зошиті завдання 6 (ст.172) - заповніть таблицю.





19.03

УМОВИ ЖИТТЯ НА ПЛАНЕТІ ЗЕМЛЯ. СЕРЕДОВИЩЕ ЖИТТЯ. ЧИННИКИ СЕРЕДОВИЩА. 

Добрий день, мої любі п'ятикласники! 
1) Давайте повторимо нашу попередню тему! Виконайте вправу!




А тепер напишіть мені в особисті повідомлення в соцмережі, під якими номерами їстівні гриби, а під якими отрийні! Чекаю на ваші відповіді!

2) Опрацюйте 38 параграф підручника.
3) Перегляньте відео, що допоможуть вам краще зрозуміти тему:

4) Якщо ви вже опрацювали, то переходьте до виконання тесту. Після його завершення з'явиться сторінка, де буде вказано загальний результат та ваша оцінка! Зробіть скріншот цієї сторінки так, щоб видно було оцінку та відправте мені в особистих повідомленнях! 



18.03


ГРИБИ ТА БАКТЕРІЇ.  ОТРУЙНІ РОСЛИНИ, ТВАРИНИ, ГРИБИ 

Добрий день, дітвора!
Спочатку давайте повторимо!!! У приватних повідомленнях напишіть мені до якої групи рослин і тварин відноситься кожен із номерів (наприклад: 1. мох, 2. квітка і т.д.). 
Картинки вже у вас у групі "5 клас"


1) Опрацюйте 35-36 параграф підручника.
2) Перегляньте відео, що допоможуть вам краще зрозуміти тему: 




3) Дайте усно відповідь на запитання параграфа (ст. 156 та 159)

4) Виконайте дослідження "Станьте дослідниками природи"  ст. 156. Результатами дослідження поділіться в групі і месенджері "5 клас". 


12.03
РОСЛИНИ І ТВАРИНИ

Добрий день, дітвора!
1) Опрацюйте 34 параграф підручника.
2) Перегляньте відео: 
Різноманітність рослин

Різноманітність тварин

3) Дайте усно відповідь на запитання параграфа (ст. 151)
4) Якщо ви бажаєте отримати високу оцінку, то виконайте завдання №5 на 151 ст. Представити міні-дослідження можна у довільній формі (Інформаційне повідомлення, презентація, листівка гра, пост для соцмереж тощо).
5) Виконайте вправи: 









Немає коментарів:

Дописати коментар