10 КЛАС. ГЕОГРАФІЯ

Якщо є питання, потрібна консультація - звертайтеся індивідуально зручним для вас способом!

27.09.2021 р.
Секторальна модель економіки

Урок відбудеться за посиланням: 



Домашнє завдання: 











































14.05
ПІДСУМКОВИЙ УРОК.
Виконайте завдання контрольного підсумкового тесту:

10 КЛАС. ПІДСУМКОВИЙ ТЕСТ ЗА ІІ СЕМЕСТР.



12.05-13.05
УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК. ПОВТОРЕННЯ
Доброго дня, діти! Ми з вами на фінішній прямій, тому прийшов час узагальнити свої знання та повторити те, що забулося! Це буде ваша підготовка до підсумкової роботи!Щоб вам було легше це зробити, пропоную виконати вправи та повправлятись у виконанні тестів!










08.05
УЧАСТЬ УКРАЇНИ В МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ 
1) Опрацюйте 102 параграф підручника.
2) Опрацюйте таблицю та її показники.

Найбільші міжнародні організації, членом або спостерігачем у яких є Україна
Назва організації
Штаб-квартира
Приєднання України
Статус
Міжурядові
Організація Об’єднаних Націй (ООН)
Нью-Йорк
24 жовтня 1945
член
Співдружність Незалежних Держав
Мінськ
8 грудня 1991
членство призупинене
Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР)
Лондон
13 квітня 1992
член
Міжнародний валютний фонд (МВФ)
Вашингтон
3 вересня 1992
член
Світовий банк
Вашингтон
3 вересня 1992
член
Організація з безпеки і співробітництва в Європі (ОБСЄ)
Відень
1 січня 1995
член
Рада Європи
Страсбург
9 листопада 1995
член
Організація за демократію та економічний розвиток (ГУАМ)
Київ
10 жовтня 1997
член
Чорноморське економічне співробітництво (ЧЕС)
Стамбул
1 травня 1999
член
Франкофонія
Париж
29 вересня 2006
спостерігач
Світова організація торгівлі (СОТ)
Женева
16 травня 2008
член
Неурядові
Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ)
Женева
3 квітня 1948
член
Всесвітня метеорологічна організація
Женева
19 квітня 1948
член
Всесвітня туристська організація (ЮНВТО)
Мадрид
20 жовтня 1997
член
Міжнародна асоціація розвитку (МАР)
Вашингтон
27 травня 2004
член
Міжнародна морська асоціація
Лондон
28 березня 1994
член
Міжнародна організація праці (МОП)
Женева
12 травня 1954
член
Міжнародне агентство з атомної енергії (МАГАТЕ)
Відень
29 липня 1957
член
Міжнародний банк реконструкції та розвитку (МБРР)
Вашингтон
1992
член
Організація Об’єднаних Націй з питань освіти, науки, культури (ЮНЕСКО)
Париж
12 травня 1954
член
Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО)
Рим
2003
член
Організація із заборони хімічної зброї
Гаага
13 січня 1993
член
3) Дайте усно відповідь на запитання параграфа.





06.05-07.05
УКРАЇНА  Й ПРОЦЕСИ ТРАНСНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ СВІТОВОЇ ЕКОНОМІКИ. УКРАЇНА ТА РИНКИ РЕСУРСІВ.
1) Опрацюйте 101 параграф підручника.
2) Долучіться до чату під час другого уроку 06.05,бо тема потребує спільного обговорення.
3) Виконайте завдання тесту:


05.05
РОЛЬ УКРАЇНИ В СУЧАСНОМУ ПОЛІТИЧНОМУ ТА ЕКОНОМІЧНОМУ ПРОСТОРІ


1) Опрацюйте 100 параграф підручника. Перегляньте відео




2) Опрацюйте таблицю та її показники. Зверніть особливу увагу на товари експорту:







04.05
ДОСЛІДЖЕННЯ "Роль світової громадськості в подоланні глобальних проблем людства" 


Опрацюйте додаткові джерела за заявленою темою. Складіть повідомлення або мультимедійну презентацію. 

Можна проявити творчість та виконати завдання у формі есе, статті, соціальної реклами у вигляді брошури, відеоролику тощо. 
Є питання, пропозиції - зустрінемося у у відеочаті Інстаграм!





30.04
ГЛОБАЛЬНІ ПРОГНОЗИ РОЗВИТКУ ЛЮДСТВА
1) Опрацюйте 98 параграф підручника. Перегляньте відео

2) Дайте усно відповідь на запитання параграфа.

3) Виконайте завдання тесту за параграфом: 




29.04
СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ЛЮДСТВА
1) Опрацюйте 98 параграф підручника. Зверніть увагу на поняття "сталий розвиток". Опрацюйте схеми:


2) Дайте усно відповідь на запитання параграфа.


28.04
ДОСЛІДЖЕННЯ (одне на вибір)



Опрацюйте додаткові джерела за заявленою темою. Складіть повідомлення або мультимедійну презентацію. Теми для досліджень: (сторінка 242 підручника)



1. Роль провідних країн світу в глобальних політичних процесах.



2. Військово-політичні організації.



3. Типи міжнародних конфліктів у різних регіонах світу.



4. Миротворчі ініціативи ООН.


27.04
ПРОЯВ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ
1) Опрацюйте 97 параграф підручника.


2) Дайте усно відповідь на запитання параграфа.





24.04
СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ЕКОЛОГІЧНО-РЕСУРСНОГО, СОЦІАЛЬНОГО ТА ГЛОБАЛЬНО-РЕГУЛЯТИВНОГО ПОХОДЖЕННЯ. ГЛОБАЛЬНІ РИЗИКИ.
1) Опрацюйте 96 параграф підручника.



2) Дайте усно відповідь на запитання параграфа.




23.04
ПІДСУМКОВИЙ УРОК " АФРИКА"
Добрий день, діти! Перейдіть за посиланням та виконайте завдання контрольного тесту!
АФРИКА



22.04
ДОСЛІДЖЕННЯ (одне на вибір)
Опрацюйте додаткові джерела за заявленою темою. Складіть повідомлення або мультимедійну презентацію. Теми для досліджень:
1. Суецький канал, нафта й туризм — «три кити» економіки Єгипту.
2. Ніл — «річка, що дарує життя».
3. Пояс бідності на південь від Сахари: причини формування та глобальні наслідки.
4. ПАР серед країн БРІКС (BRICS): порівняльний аналіз.
5. «Різні люди об’єднуються» — девіз Південно-Африканської Республіки.
6. Південно-Африканська Республіка: три столиці однієї держави.
Джерела Інтернету
1. cia.gov/library/publications/the-world-factbook/ (Книга фактів ЦРУ).
2. nigeriaembassykyiv.com.ua/ (Посольство Нігерії в Україні).
3. saembassy.kiev.ua/embassy/uar/ (Посольство ПАР в Україні).
4. https://www.gov.za/about-sa/transport (Урядовий портал ПАР (транспорт)).
5. nigeria.mfa.gov.ua/ua (Посольство України в Нігерії).
6. egypt.mfa.gov.ua/en (Посольство України в Єгипті).
7. rsa.mfa.gov.ua/ua (Посольство України в ПАР).

8. infobrics.org/ (Офіційний сайт БРІКС).

21.04
ПРАКТИЧНА РОБОТА №25
Тема: Аналіз структури ВВП і структури експорту Нігерії.

Мета: закріпити знання про ВВП і структуру експорту як показники рівня розвитку економіки; аналізувати співвідношення добувних, обробних виробництв і сфери послуг у секторальній структурі ВВП Нігерії; порівнювати й аналізувати структуру ВВП і структуру експорту для визначення експортоорієнтованих сфер економіки Нігерії; робити висновки щодо рівня розвитку та ролі Нігерії в міжнародному поділі праці.

ХІД РОБОТИ:

1. За додатковими джерелами охарактеризуйте структуру ВВП та структуру експорту Нігерії (скористайтеся сайтом: cia.gov/library/publications/the-world-factbook/).

2. Порівняйте показники Нігерії з аналогічними показниками інших країн Африки.

3. Зробіть відповідні висновки.






17.04
НІГЕРІЯ (ФЕДЕРАТИВНА  РЕСПУБЛІКА НІГЕРІЯ)
1) Опрацюйте 95 параграф підручника.


2) Дайте усно відповідь на запитання параграфа.

3) Виконайте завдання тесту: 






16.04
ЄГИПЕТ (АРАБСЬКА РЕСПУБЛІКА ЄГИПЕТ)
1) Опрацюйте 94 параграф підручника.


2) Дайте усно відповідь на запитання параграфа.





15.04
ПІВДЕННО-АФРИКАНСЬКА РЕСПУБЛІКА
1) Опрацюйте 93 параграф підручника.

2) Дайте усно відповідь на запитання параграфа.



14.04
ПІДСУМКОВИЙ УРОК "ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АФРИКИ"
Добрий день, діти! Перейдіть за посиланням та виконайте завдання контрольного тесту!



13.04
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 24

Тема: Створення картосхеми поширення збройних конфліктів в Африці та встановлення за тематичними картами атласу природних ресурсів, як джерел фінансування протистоянь.

Мета: узагальнити знання про політико-географічне положення та природно-ресурсний потенціал країн і субрегіонів Африки; розвивати картографічні компетенції з аналізу тематичних карт атласу та зі створення картосхем; познайомитися із сучасним поширенням збройних конфліктів; порівняти географію локальних конфліктів з поширенням стратегічних природних ресурсів (нафти і газу, золота, алмазів, міді, алюмінію тощо); обґрунтувати вплив природно-ресурсного потенціалу як фінансового підґрунтя на поширення військових конфліктів в Африці.

ЗАВДАННЯ:
1. Позначте на контурній карті Африки райони військових протистоянь та конфліктів. Скористайтеся матеріалами підручника та інтернет-ресурсів: en.wikipedia.org/wiki/List_of_conflicts_in_Africa

2. Знайдіть за додатковими джерелами інформацію про видобуток корисних копалин у країнах, за рахунок яких фінансуються збройні конфлікти.

3. Позначте райони та джерела природних ресурсів, за рахунок яких фінансуються збройні конфлікти та протистояння.

Карти, що допоможуть вам виконать завдання

10.04
ПРАКТИЧНА РОБОТА №23

Практична робота 23. Створення та аналіз картосхеми чинників (райони лісозаготівлі, пасовищного тваринництва, землеробства) та проявів спустелення в Африці

1. Нанесіть на контурну карту Африки межі пустелі Сахара та вологих екваторіальних лісів.(можете скачати контурну карту та нанести позначки у фоторедакторі смартфона, або у програмі пейнт на комп"ютері)
2. Позначте на ній райони лісозаготівлі, пасовищного тваринництва, землеробства.
3. Поясніть причини та проаналізуйте наслідки спустелення в Африці. Скористайтеся матеріалами, зібраними професором бельгійського університету міста Гент (desertification.wordpress.com/).


09.04
ПРАКТИЧНА РОБОТА №22. ДОСЛІДЖЕННЯ
Добрий день, діти! Оберіть для себе щось одне та виконайте завдання!


Практична робота 22. Позначення на контурній карті Африки районів добування нафти, залізних, мідних, алюмінієвих руд, центрів їхньої переробки (збагачення), основних транспортних магістралей та портів експортування

1. За допомогою карт атласу позначте на контурній карті Африки райони добування нафти, залізних, мідних, алюмінієвих руд, центри їх збагачення та переробки.

2. Нанесіть на контурну карту основні транспортні магістралі, що використано для їх доставки до портів експортування.





Дослідження

Опрацюйте додаткові джерела за заявленою темою. Складіть повідомлення або мультимедійну презентацію. Теми для досліджень:

1. Кордони на політичній карті Африки: особливості делімітації та демаркації.

2. Вплив колоніального минулого на сучасну міжнародну спеціалізацію та просторову структуру господарства країн Тропічної Африки.

3. Екологічна трагедія Сахелю: причини й шлях призупинення.

4. Ангола: успішний розвиток після війни.

5. Економічні інтереси України в Африці.



Джерела Інтернету

1. britannica.com/place/Sahel (Енциклопедія «Britannica», Сахель).

2. bbc.com/news/world-africa-13036732 (Інформаційна агенція ВВС).

3. france24.com/fr/tag/angola/ (Французька інформаційна агенція «France24»).

4. en.wikipedia.org/wiki/Colonisation_of_Africa (Вікіпедія про колонізацію Африки).

5. un.org/ru/development/ldc/list.shtml (Найменш розвинені країни Африки за класифікацією ООН).

6. fao.org/forestry/39658/en/ (Лісове господарство Африки та управління ним).

7. geology.com/ (Видобуток корисних копалин в Африці).

8. fao.org/home/en/ (Діяльність ФАО в країнах Африки).

9. naseleniye.population.city/world/af (Населення Африки).

10. un.org/ru/peacekeeping/ та dw.com/uk (Діяльність миротворців ООН).
11. au.int/ (Діяльність Африканського союзу).



08.04
ТРЕТИННИЙ СЕКТОР ЕКОНОМІКИ АФРИКИ
1) Опрацюйте 92 параграф підручника.
2) Дайте усно відповідь на запитання параграфа.
3) Давайте перевіримо як ви засвоїли матеріал:
Виконайте завдання тесту за посиланням: 







07.04
ВТОРИННИЙ СЕКТОР ЕКОНОМІКИ АФРИКИ
1) Опрацюйте 91 параграф підручника.
2) Дайте усно відповідь на запитання параграфа.



06.04
ОСОБЛИВОСТІ ЕКОНОМІКИ КРАЇН АФРИКИ. ПЕРВИННИЙ СЕКТОР ЕКОНОМІКИ
1) Опрацюйте 90 параграф підручника.


Первинний сектор економіки
   Провідне значення в економіці африканських країн має первинний сектор економіки, зокрема сільське, лісове та рибне господарства, а також добувна промисловість. Серед усіх регіонів світу Африка вирізняється переважанням  традиційних видів природокористування. 
































Сільське господарство
 В Африці склалися три основні системи сільського господарстваПерша – землеробська, що ґрунтується на природній родючості ґрунту. В ній зайнято третину селян, які вирощують продукцію лише для власного споживання. Більшість господарств дрібні, натуральні або напівнатуральні, техніка та агротехніка примітивні. Найпоширеніше знаряддя праці – мотика. Господарства дуже залежать від природних умов. Надмірне зволоження та повені в сезон дощів, суховії у період посухи, нашестя комах – усе це різко зменшує врожаї.
     Друга система – землеробська, що використовує штучну підтримку родючості ґрунтів. Це плантаційне господарство з використанням найманої робочої сили, яке вирощує експортні культури та є основним постачальником іноземної валюти у бюджети країн.
  Третя система сільського господарства – екстенсивно-скотарська, яка переважає в країнах Східної Африки.
    У рослинництві для власного споживання культивують зернові культури (просо, сорго, кукурудзу) та тропічні коренеплоди (маніок, ямс, таро, батат). 
Головний «хліб» екваторіальної поясу – банани. Високотоварний сектор склався в період колоніалізму й вирощує експортні технічні культури. Основними з них є какао (понад половину виробництва какао-бобів світу), кава та арахіс. Розміщення технічних культур має чітку зональну спеціалізацію. В екваторіальному поясі культивують какао (Кот-д’Івуар – 29 % світу, Гана – 12 %, Нігерія), олійну пальму (Бенін, Нігерія) та гевею (Нігерія). На межі екваторіального та субекваторіального поясів вирощують каву (Ефіопія, Уганда, Кот-д’Івуар, Ангола). В субекваторіальному поясі розміщені плантації арахісу (Нігерія, Судан, Сенегал, Гамбія), бавовнику (Єгипет, Судан, Танзанія), цукрової тростини (Судан, Мозамбік, Маврикій), тютюну (Зімбабве, Малаві), чаю (Кенія, Малаві, Уганда, Мозамбік), сизалю (Танзанія, Кенія)Тропічний пояс освоєний мало. Там розвинуто землеробство в оазисах, де вирощують фінікову пальму. Для крайніх північних та південних субтропічних частин Африки важливе значення мають виноградарство та садівництво. Експортом цитрусових вирізняються Єгипет, Марокко, ПАР.
     Низькопродуктивним є тваринництво Африки, що розвивається на сезонних пасовищах. Переважають кочове, напівкочове та відгонно-пасовищне тваринництво. В саванах розводять велику рогату худобу, в напівпустелях і горах – овець та кіз, у пустелях кочівники-бедуїни випасають верблюдів. Головною продукцією тваринництва є шкіри, вовна, мохер. 
      Лісове та рибне господарства
   Африканський регіон постачає на світовий ринок деревину екваторіального лісу. Заготівлю її ведуть іноземні або змішані компанії. Район їхньої дії – прибережні країни Західної та Центральної Африки: Кот-д’Івуар, Камерун, Габон, Конго. Головними з них є червоне дерево (використовується для оздоблювальних та столярних робіт, виробництва фанери) та ебенове дерево (для підводних конструкцій, будівництва, машинобудування). У більшості випадків лісове господарство задовольняє місцеві потреби, передусім у паливі. Крім того, займаються збиранням дикорослої кави та дикого меду. В ряді країн доглядають за дикорослою гевеєю заради одержання каучуку.
    У субтропічних лісах Північної Африки заготовляють кору коркового дуба, що є однією зі статей експорту країн субрегіону.
 Головна зона африканського морського рибальства – атлантичний континентальний шельф, особливо в його південній та північній частинах. Риболовний флот та рибоконсервні заводи мають Єгипет, Марокко, Нігерія, ПАР, Намібія. Риба, що зазнала промислової обробки, йде на експорт. 

      Добувна промисловість
     У промисловому виробництві Африки переважає добувна промисловість. У цій сфері діють великі міжнародні концерни. Серед них найвідомішою є компанія De Beers, що контролює видобуток та збут алмазів. Найбільшою є роль Африки в постачанні на світовий ринок марганцю, хрому, кобальту, ванадію, золота, платини та алмазів. Досить великим є також експорт урану, міді, бокситів, фосфоритів, залізних руд і вугілля.
     Ряд країн Африки є значними виробниками сирої нафти та природного газу, що експортують в країни Європи та США. Членами організації країн-експортерів нафти ОПЕК є Нігерія, Алжир, Лівія, Габон та Ангола. В роботі Форуму країн-експортерів газу (ФКЕГ) беруть участь Алжир, Нігерія, Єгипет, Лівія та Екваторіальна Гвінея.
    Експорт нафти та природного газу з країн Африки не перевищує 10 % їх світового експорту, але за вартістю – це 70 % всього товарного експорту з регіону. Відносна обмеженість запасів нафти та природного газу африканських країн спонукає до прискореного розвитку промисловості з їх переробки.
    В Африці налагоджений видобуток рудної сировини. Видобутком залізних, марганцевих, хромових руд, платини та золота вирізняється ПАР, мідних руд – Замбія та ДРК, бокситів – Гвінея та Гана. З нерудної сировини налагоджений видобуток світового значення алмазів у Ботсвані, Анголі, ПАР та ДРК; фосфоритів – у Марокко, Того та Тунісі. 
2) Дайте усно відповідь на запитання параграфа.


03.04
НАСЕЛЕННЯ АФРИКИ
1) Опрацюйте 89 параграф підручника.
2) Зверніть увагу на карту, добре запам"ятайте в якому регіоні які живуть племена.
3)Перегляньте уважно карту "Густота населення Африки" та поміркуйте над питанням, чому нерівномірно  і саме так поширене населення на материку.
4) Дайте усно відповідь на запитання параграфа.





02.04
ПРИРОДНІ УМОВИ ТА РЕСУРСИ АФРИКАНСЬКОГО РЕГІОНУ

1) Опрацюйте 88параграф підручника. Зробіть короткий опорний конспект.

2) Дайте усно відповідь на запитання параграфа.
Дайте відповіді на питання тесту: 
3) Попрацюйте з картою Африки. 
4) Виконайте тренувальні вправи зі знання номенклатури:





.


01.04
ІНТЕГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ У АФРИЦІ. РАЙОНИ ЗБРОЙНИХ КОНФЛІКТІВ ТА ПРОЯВІВ ТЕРОРИЗМУ
1) Опрацюйте 87 параграф підручника. Зробіть короткий опорний конспект.

2) Дайте усно відповідь на запитання параграфа.
3) Попрацюйте з політичною картою Африки. 
4) Виконайте тренувальні вправи зі знання номенклатури:


(пам"ятаєте, що внизу можна змінювати режим "вивчати", "відгадувати"!!!)





31.03
ОСОБЛИВОСТІ ГЕОГРАФІЧНОГО ПОЛОЖЕННЯ АФРИКИ. СКЛАД РЕГІОНУ
1) Опрацюйте 86 параграф підручника. Зробіть короткий опорний конспект.
2) Дайте усно відповідь на запитання параграфа.
3) Попрацюйте з політичною картою Африки. 
4) Виконайте тренувальні вправи зі знання номенклатури:

(пам"ятаєте, що внизу можна змінювати режим "вивчати", "відгадувати"!!!)





30.03
ПІДСУМКОВИЙ УРОК "АМЕРИКА"

Добрий день, діти! Перейдіть за посиланням та виконайте завдання контрольного тесту!
Підсумковий тест "Америка"


27.03
УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК З ТЕМИ "АМЕРИКА"
Наступний урок к нас з вами підсумковий, тому давайте сьогодні повторимо тему у формі інтерактивних вправ, ігор та картографічних вікторин!


26.03
ДОСЛІДЖЕННЯ. 
1)Оберіть одну із тем на 216 ст. виконайте дослідження одне (на вибір). Опрацюйте додаткові джерела за темою. Складіть повідомлення або мульмедійну презентацію.
3) Повторити параграф 72-85.





25.03
ПРАКТИЧНА РОБОТА №21. СКЛАДАННЯ КАРТОСХЕМИ Й АНАЛІЗ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ГОСПОДАРСТВА БРАЗИЛІЇ ТА ПРОЕКТУВАННЯ НАПРЯМКІВ ВНУТРІШНЬОЇ ІНВЕСТЕЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ РОЗВИТКУ ЇЇ РЕГІОНІВ

Завдання практичної роботи на ст.216.


Ви виступаєте в ролі економістів. Подумайте яким чином можна використати ті території Бразилії, які сьогодні залишаються фактично осторонь (зверніть увагу на причину нерівномірності)! Ви великі розумники, тому чекаю від вас цікавих висновків та пропозицій!!!



24.03
БРАЗИЛІЯ
1) Опрацюйте 83 параграф підручника. Зробіть короткий опорний конспект. Також вам допоможе інформація :

ТИСНІТЬ ТУТ



2) Перегляньте відео, що допоможе вам краще зрозуміти тему:

3) Дайте усно відповідь на запитання параграфа.
4) Якщо ви вже опрацювали, то переходьте до виконання тесту. Після його завершення з'явиться сторінка, де буде вказано загальний результат та ваша оцінка! Зробіть скріншот цієї сторінки так, щоб видно було оцінку та відправте мені в особистих повідомленнях!






23.03 

КРАЇНИ ПІВДЕННОЇ АМЕРИКИ. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА 

1) Виконайте географічний диктант тут або за посиланням: США, КАНАДА, МЕКСИКА


2) Опрацюйте матеріал підручника - параграф 84 та зробіть невеличкий опорний конспект.
3) Перегляньте пропоноване відео-ряд від "НУШ" та загадайте все про природу та населення Південної Америки:
Географічне положення
Рельєф та корисні кпалини
Клімат
Води суходолу
Органічний світ
Населення
4) Усно дайте відповідь на питаня параграфа
5) Складіть список туристичних об"єктів, які найбільш привабливі особисто для вас як майбутнього туриста. Скористайся офіційниим сайтом ЮНЕСКО
6) Потренуйтеся: ТЕСТИ ОНЛАЙН ДЛЯ ТРЕНУВАННЯ "ПІВДЕННА АМЕРИКА"
7) Вивчаємо карту: КАРТОГРАФІЧНА ВІКТОРИНА "ЛАТИНСЬКА АМЕРИКА"









20.03

МЕКСИКА

1) Опрацюйте 83 параграф підручника. Зробіть короткий конспект. Також вам допоможе інформація :

ТИСНІТЬ ТУТ



2) Перегляньте відео, що допоможе вам краще зрозуміти тему:


3)Проаналізуйте таблицю та охарактеризуйте сучасний стан економіки Мексики. 
4) Перед наступним уроком не забудьте повторити параграф 82-83, бо почнемо урок із виконання тестового завдання онлайн.








19.03
КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ АМЕРИКИ ТА КАРИБСЬКОГО БАСЕЙНУ.


1) Опрацюйте параграф 80 підручника. Зробіть короткий опорний конспект. 

2) Дайте відповіді: 





Порівняйте піраміди статево-вікової структури населення окремих країн субрегіону та зробіть відповідні висновки!

Висновки чекаю від усіх у вигляді голосових повідомлень в групі "10 клас. Географія"




18.03

ПРАКТИЧНА РОБОТА №20. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СТРУКТУРИ, ФОРМ СУСПІЛЬНОЇ ТА ПРОСТОРОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА КОМП'ЮТЕРІВ ТА ЕЛЕКТРОННОЇ ПРОДУКЦІЇ В США ТА І КАНАДІ.



Завдання практичної роботи на ст.200 підручника, а також посилання на інтернет-джерела. Виконану практичну роботу чекаю в особисті повідомлення!





17.03
КАНАДА
1) Опрацюйте 81 параграф підручника. Зробіть короткий конспект. Також вам допоможе інформація :
ТИСНІТЬ ТУТ




2) Перегляньте відео, що допоможе вам краще зрозуміти тему:


3) Дайте усно відповідь на запитання параграфа та виконайте вправу:




4) Якщо ви вже опрацювали, то переходьте до виконання тесту. Після його завершення з'явиться сторінка, де буде вказано загальний результат та ваша оцінка! Зробіть скріншот цієї сторінки так, щоб видно було оцінку та відправте мені в особистих повідомленнях!

ТЕСТ "КАНАДА"




16.03

ПІВНІЧНА  АМЕРИКА - НАЙПОТУЖНІШИЙ РЕГІОН ЕКОНОМІЧНОЇ АКТИВНОСТІ У СВІТІ.
США
1) Опрацюйте 80 параграф підручника. Зробіть короткий конспект. Також вам допоможе інформація :

ТИСНІТЬ ТУТ





2) Перегляньте відео, що допоможе вам краще зрозуміти тему:


3) Дайте усно відповідь на запитання параграфа.
4) Якщо ви вже опрацювали, то переходьте до виконання тесту. Після його завершення з'явиться сторінка, де буде вказано загальний результат та ваша оцінка! Зробіть скріншот цієї сторінки так, щоб видно було оцінку та відправте мені в особистих повідомленнях!


13.03
ПРАКТИЧНА РОБОТА №19. ПОРІВНЯННЯ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ ЕКСПОРТООРІЄНТОВАНИХ ВИРОБНИЦТВ ОБРОБНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ КРАЇН   ПІВДЕННОЇ АМЕРИКИ ТА ПІВДЕННО-СХІДНОЇ АЗІЇ. 
УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК З ТЕМИ "ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АМЕРИКИ"
Добрий день, діти!
1) Сьогодні нам потрібно буде виконати Практичну роботу №19.
Завдання практичної роботи на сторінці 200. Виконану роботу чекаю в особисті повідомлення. 
3) Повторити параграф 72-79.



12.03
ПРАКТИЧНА РОБОТА №18. НАНЕСЕННЯ НА КОНТУРНУ КАРТУ МЕТОДОМ КАРТОДІАГРАМИ ОБСЯГУ ВВП КРАЇН ПІВНІЧНОЇ, ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПІВДЕННОЇ АМЕРИКИ. ДОСЛІДЖЕННЯ.

Добрий день, діти!
1) Сьогодні нам потрібно буде виконати Практичну роботу №18.
Завдання практичної роботи на сторінці 200. Виконану роботу чекаю в особисті повідомлення. 
2) На 201 ст. виконайте дослідження 1-2 (на вибір). Опрацюйте додаткові джерела за темою. Складіть повідомлення або мульмедійну презентацію.
3) Повторити параграф 72-79.





Немає коментарів:

Дописати коментар